Šibenska 37, Split Kontakt: 021/684-769 e-mail podrška Prodaja: 021/684-765 e-mail prodaja SOS

 

Poštovani korisnici,

Dana 1. srpnja 2019. stupa na snagu obveza izdavanja elektroničkih računa u javnoj nabavi. Ova obveza primjenjuje se na sve ugovore za nabavu robe, radova i usluga koje sklapaju naručitelji u smislu Zakona o javnoj nabavi (uključujući i jednostavnu nabavu tj. nabavu do 200.000/500.000 kn).

Prema tome, svi poduzetnici koji obveznicima javne nabave isporučuju robu, radove i/ili usluge dužni su od 1. srpnja 2019. za svoje isporuke izdavati elektroničke račune.

Budući da nakon ovog datuma naručitelji neće smjeti plaćati po računima koji nisu ispostavljeni u obliku elektroničkog računa u skladu s EU normom, za implementaciju elektroničkih računa jednako se moraju pripremiti kako naručitelji tako i poduzetnici koji s njima posluju.

Iz programa Ritam moguće je, putem e-maila, partnerima slati direktno sve potrebne račune. Elektroničke račune poslane iz programa Ritam preuzima aplikacija Moj eRačun i dostavlja ih na prethodno definirane e-mail adrese. Svi računi poslani na ovaj način su pravno pravovaljani.


Detaljnije na: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2018_10_94_1817.html

 

 


 

 

Zahvaljujući odličnim poslovnim rezultatima u 2017. godini, naša je tvrtka zadovoljila sve stroge financijsko - analitičke kriterije prema metodologiji jedinstvenoj za područje cijele Europe te stekla pravo postati nositeljem AAA Certifikata bonitetne izvrsnosti.

 
Naša tvrtka pripada u skupinu od 5% najboljih poduzeća u Republici Hrvatskoj, što potvrđuje ovaj međunarodno priznati Certifikat bonitetne izvrsnosti, koji je ujedno i referenca da smo siguran, ugledan i poželjan partner. Certifikat dodjeljuje Bisnode, vodeći pružatelj  poslovnih informacija u Europi i Hrvatskoj. Na hrvatskom  tržištu također  prisutan kroz poslovne portale Poslovna.hrBoniteti.hr te Winko.

Poslovni program


 

 

Poštovani korisnici,

 

Ponovno Vam se obraćamo glede Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (EU 2016/679), koja je u primjeni od 25.05.2018.

Želimo Vas, u nekoliko riječi, upoznati sa zakonskom regulativom zaštite osoba prilikom obrade njihovih osobnih podataka. Europski parlament i Vijeće je 27.04.2016. donijelo uredbu br. 2016/679 o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka, te stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ. Uredba je postala obvezujuća za sve zemlje članice EU. U Republici Hrvatskoj donesen je Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine br. 42/18), za koju je u javnosti ustaljen naziv GDPR Uredba (General Data Protection Regulation).

U dopisu od 21.05.2018 obavijestili smo Vas o poduzetim tehničkim i organizacijskim mjerama, u svrhu ispunjavanja naših obveza iz gore pomenute Uredbe.

U početnom razdoblju primjene Uredbe bilo je dosta nejasnoća u pogledu njene provedbe i obveza uključenih strana. Na temelju pojašnjenja od strane regulatornih tijela (Agencija za zaštitu osobnih podataka) i zakonodavne vlasti, proširili smo postojeće tehničke i organizacijske mjere. Zaključili smo također da je nužno urediti naš postojeći ugovorni odnos glede pravila o tajnosti podataka, u svrhu zaštite Vas i Vaših korisnika, kao i zbog toga da Vi kao Voditelj i mi kao Izvršitelj obrade osobnih podataka izbjegnemo bilo kakve kažnjive postupke i postupke radi naknade štete.

Stoga Vam u privitku dostavljamo dokument pod nazivom Pravila o obradi i zaštiti osobnih podataka.

Ovaj dokument predstavlja dopunu članka 9. našeg Ugovora, kojim su propisana pravila o tajnosti podataka.

 


 

O nama

erp  erp

Poduzeće Ritam d.o.o. osnovano je u Splitu 1992. godine

Opširnije

Pretraži